Vill du träna eller aktivera dig mer?

Som du säkert läst i alla mina inlägg så behöver vi alla träna eller vara fysisk aktiva.


För dig som vill ha stöd, coachning för att öka din träning eller fysiska aktivitet kan jag erbjuda olika tjänster. Fyll i att du kommer fysiskaktivitet när du köper tjänsten så att du får rätt typ av program.




För dig som vill öka din fysiska aktivitet och få ett personligt utformat träningsprogram – detta program kan du få utformat efter ditt individuella mål. Vill du träna eller vara aktiv för att du har en sjukdom eller förebygga sjukdom eller må bra. Det spelar ingen roll skriv bara det mål med aktiviteten vid anmälan så anpassar jag programmet.


Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback